قوانین حریم خصوصی
خط مشی نحوه رفتار با اطلاعات کاربر
اگر تصمیم به استفاده از خدمات ما گرفته شود، شیوه های حفظ حریم خصوصی شما (به عنوان کاربر و استفاده کننده از خدمات آسان) در این خط مشی رازداری توضیح داده شده است و شما با توجه به آن نیاز خود را اعلام می کنید. ما سعی می کنیم که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهید تا بتوانید از خدمات ما استفاده کنید و همچنین در برخی از اطلاعات شماره دریافتی از شما مانند: نام، آدرس پست الکترونیکی، تلفن، شماره گواهینامه و تصمیم غیره آگاهانه تصمیم بگیرید.
جمع آوری و استفاده از اطلاعاتبرای ایجاد یک تجربه بهتر و سریعتر در استفاده از خدمات اپلیکیشن و سایت، ما برخی از اطلاعات شما را که توسط شما وارد شده است را جمع آوری کنید و برخی از خدمات را از آنها استفاده کنید. نکته مهم این است که ما فقط اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم که برای استفاده از خدمات ضروری می دانیم.
مجوزهادر زیر می توانید لیست مجوزهای درخواستی در اپلیکیشن ما را مشاهده کنید:
• مخاطبیندر اپلیکیشن میتوانید برای خود شارژ سیم کارت یا شارژ اینترنتی بخرید. بنابراین در برخی خدمات دیگر نیز میتوانید برای مخاطبین خود خرید یا دعوت به استفاده از برنامه را ارسال کنید.
• مکاندر سرویسهای مشابه سفارش غذا یا خدمات دیگر ما میتوانیم با استفاده از مکان و مکان شما تشخیص دهید که سفارش شما به کجا باید ارسال شود.
• دوربیندر برخی دیگر از خدمات ما پرداخت قبض، قادر هستید تا با دوربین برنامه قبض خود را اسکن کنید و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. همچنین در سرویس دیگر نیز دسترسی دوربین مورد نیاز است.
• عکس/فایل/فایلباتوجه به اینکه در برخی خدمات بیمه خدمات سرمایهگذاری، خدمات و غیره نیازمند مدارک مربوط به این دسترسی است.
امنیتاطلاعات شما در سرورهای امن ما میشود و ما از این دادهها به عنوان داراییهایی که باید از آنها محافظت کنید، مطمئن شوید. ما اطلاعات حساب و کارت اعتباری شما ذخیره رمز دوم را هیچ وقت نمیکنیم. ما از روشهای جدید رمزنگاری و دستگاههای امنیت امنیت پیشرفته در اطلاعات اولیه شما استفاده میکنیم.
رخدادها Log Dataزمانی که از خدمات اپلیکیشن ما استفاده می کنید نیاز دارید که در صورت بروز برخی از اطلاعات رخدادها (Log Data) را جمع آوری کنید و برای رفع مشکل اقدام کنید. این اطلاعات ارسالی شامل Device İD, Device OS version, Device Model, user İP و زمان و تاریخ رخداد و سایر موارد مربوط به سرویس میشود.
عملیات بازاریابیتیم مارکت به منظور بررسیهای مورد نیاز همیشه در حال حاضر آنالیز برخی از دادهها است تا باتوجههای علایق و نیازهای خدماتی به خدمات مناسب ارائه دهند. این اطلاعات ممکن است از برخی شرکتهای دیگر (از طریق محصولات شخص ثالث) جمعآوری شود و میتواند شامل Google play ID، Push Notification ID، AD ID، Device Name، Phone Brand، و غیره باشد.
حریم خصوصی کودکانلطفا توجه داشته باشید که اپلیکیشن خدمات ما برای گروه سنی بیشتر از ۱۶ سال در نظر گرفته شده است. ما نمیتوانیم در هنگام نصب برنامه افراد زیر 13 سال را شناسایی کنیم، اما در صورت تشخیص این مورد حساب شما بسته میشود و از سرورهای ما حذف میشود.
قوانین بانک مرکزی و شاپرکمطابق الزامات و قوانين بانک مرکزی و شاپرک، هيچ پايانه ای بدون احراز هویت کد ملی و سیم کارت به نام کاربر، امکان اتصال به شبکه پرداخت را نخواهد داشت. به همین دلیل اپلیکیشن در هنگام ورود این اطلاعات را دریافت میکند.
اطلاعیه عمومیبا توجه به گسترش خدمات ممکن است مربوط به خط مشی و حریم خصوصی را به روز کنیم. این اقدام در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
تماس با مااگر سوال یا پیشنهادی برای ما دارید لطفاً از طریق ایمیل ارائه پشتیبانی به آدرس deafhanapp@gmail.com با ما در تماس باشید.